søndag den 5. april 2009

Dyr

Aske er vild med dyr - store som små, bare der er rigelige mængder af dem...

Onsdag var vi en tur i Frederikssund, hvor vi bl.a. besøgte Kims fætter Guf og hans familie. Egentlig ikke nogen vi ser særlig tit, så i princippet var jeg forberedt på, at Aske ville være noget tilbageholdende og stille. Jeg tog i den grad fejl, for i husstanden boede der både vagtler, fugle, fisk og en skildpadde, så Aske indtog hjmmet uden forbehold ;o)
I går var vi en tur til påskemarked på Krogerup Avlsgård og der så vi både hunde, heste og adskillige udstoppede dyr. Bagefter kørte vi hjem til "moster" og så blev der ellers leget med hendes nye kanin og ikke mindst katten Alex - eller den leger man ikke så meget med, men den er sjov at kigge på og løbe væk fra ;o)

Aske og jeg holder nu påskeferie og mon ikke der sniger sig besøg til nogle flere dyr ind i løbet af de næste dage?! Jeg tror det.

3 kommentarer:

far og mor sagde ...

Tusind tak for både bileder og skrift,dejligt at se vores vidunderbarn,tro at Anne beundrede ham og jer,jeg havde naturligvis pceren med.God ferie til jer vi har det godt knus far og mor

mor sagde ...

hvor er det dog pragtfuldt at se og høre ham.Tusind tak

moster sagde ...

Halløj Aske
Hvor var du bare god til at gå med kaninen Tarzan.
Ja, filmen viser hvor dygtig du er. Tror faktisk at både du og kaninen nød at blive luftet lidt.
Knus fra moster