mandag den 7. marts 2011

Familie

Når man, som jeg, har en virkelig stor og dejlig familie, er det yderst sjældent alle er samlet under et tag. Det skete i weekenden og derfor blev der naturligvis taget familiebilleder ;o)
Det er jo total flippet at det her, udover dem jeg bor sammen med, er min aller aller nærmeste familie.


Nogen kunne måske tro at der her er tale om et fætter/kusinebillede eller noget i den stil, men hey det er altså kun mine forældre, søskende, svigerinder, niecer og nevøer og deres kærester (tror ikke der er en officiel titel?!) + dem jeg bor sammen med.

Det gør det virkelig svært at holde en lille intim familiesammenkomst. Til gengæld er det meget nemt at holde et brag af en fest, stadig på den intime måde...

Med sådan en familie er det vildt - på alle måder!

4 kommentarer:

Anja sagde ...

Det er jo simpelthen så vildt og fantastisk!

Hvis vi skulle tage samme opstilling i min familie, ville vi være 6 voksne og 2 børn ;)

mor bedstemor sagde ...

Tusind tak for et uforglemmeligt billede og dag ,tusind tak til alle

Hanne sagde ...

WOW, det er fedt! I måtte vel låne en lejr eller noget! Du er heldig. god familie kan man ikke få for meget af.
Kram herfra.

Falkemor sagde ...

@Hanne: Vi lånte 3F's lokaler i ballerup (samme sted som vi holdt Tokes dåb). Og nej du har helt ret, familie kan man ikke få for meget af når det er den gode slags.