onsdag den 11. maj 2011

Sommeren er her :)

Det er simpelthen så fantastisk. Livet som hjemmepasser er unægtelig noget nemmere når termometeret kommer i nærheden af de 20 grader. Sommeren min yndlingsårstid og der er noget der tyder på at mine børn har samme præference :)

Jeg ved jeg har vist billeder af tvillingevognen med mine sovende drenge før, men det er altså stadig så sødt når de ligger der og sover ved siden af hinanden mens jeg traver rundt i byen som jeg elsker... så her er lige et til - det sker jo ikke så tit længere.
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hvad med et liggeunderlag under vognene som du kan folde ud og sove ved siden af eller noget. Fornemmer der ofte er et par timer at indhente...

connie sagde ...

Sovende eller vågne. Jeg synes at de er søde hele tiden.
Godt tip fra Hanne - måske en ide der skal iværksættes?

søster Birgit sagde ...

sommerhalvåret er intet mindre end fantastisk.
Sandalerne bliver fundet frem og strømperne kan blive i skuffen imange måneder.

Når solen skinner så varmer den vores krop og sjæl....tak for det :0)

Kære søster og drenge, ønsker så meget sol og sommer for jer

knus