mandag den 20. februar 2012

Min store Aske #2

Under aftensmaden i dag, gav Aske følgende lektion: "Toke, hvor er halsen? (Toke peger på sin hals) Ja, det er rigtigt Toke... Inde i halsen har man to rør, et luftrør og et madrør. Hvis der kommer mad ned i luftrøret hoster man (demonstrerer hvordan man hoster)"
Noget jeg har fortalt Aske en eneste gang for måske en måned siden. Hvis hans hukommelse fortsætter som nu, får han en meget nem skolegang, fagligt set...

Og så har Aske i dag bygget 3 forskellige legoting helt uden min hjælp, men udelukkende ved at kigge i den der medfølgende manual.

Ja, jeg ved det - total praleindlæg :)


3 kommentarer:

connie sagde ...

pral bare søster

mor bedstemor sagde ...

Ja men tak for pralet ,glæder mig til snåske på torsdag ,en vi snakker sammen knus

søster Birgit sagde ...

Ja, men som mor og søster - så siger jeg også pral du bare :0)