onsdag den 14. marts 2012

Færdige projekter

Så har nogle kreationer forladt pindene og nålen...
Den første har været virkelig virkelig længe undervejs. Den har ligget færdigstrikket i lang tid, men før den kunne blive helt færdig, skulle jeg lære at hækle. Et par skønne veninder fik mig det lært, og vupti var min cape endelig færdig :)
En top/vest, som jeg blev "overtalt" til at strikke med en tråd uld og en tråd mohair. Jeg er altså bare mest vild med uld - synes det bliver for plysset med mohair, men formen er jeg ret glad for. Tror den skal gentages... i ren uld :)
 Og så lige et lille hårbånd, bare fordi jeg kan... og synes det er virkelig hyggeligt at hækle firkanter :)

2 kommentarer:

mor sagde ...

Hej Dani .Sikke nogle lækre ting du har fået færdige ,morsomt at se det færdige resultat knus

connie sagde ...

Imponerende hvad der kommer ud af et par pinde. Tillykke med det hele, og håber du bliver glad for diverse kreationer.