søndag den 29. april 2012

Semi light traveling

Jeg går lige og pakker taske, for i morgen tager jeg til Bornholm med Aske. Vi skal til fest og kommer hjem igen tirsdag, men det er faktisk første gang jeg skal være alene med Aske i længere tid siden vi fik Toke. Toke skal ikke med, men være hos Kim...
Jeg glæder mig rigtig meget (men håber lige nu rigtig meget på at den feber Aske havde da han faldt i søvn når at forsvinde i løbet af natten...) selvom det også er underligt at skulle afsted uden Toke.
Det går op for mig at det er første gang i knap 5 år at jeg skal pakke og afsted med et barn og jeg ikke skal have slynger med. Ej heller bleer, sutter eller klapvogn....
Aner i horisonten muligheden for igen at kunne praktisere "light traveling" om end jeg denne gang nok ikke slipper for en rygsæk der bliver fyldt med LEGO, iPad og bamser ;)

1 kommentar:

søster Birgit sagde ...

god aften søster
Håber virkelig at den feber går væk i løbet af natten, måske er det rejsefeber.....

Håber vi ses i morgen på Bjerget
God tur