torsdag den 21. juni 2012

Aske 5 år

Så kom den længeventede dag, og den startede kl. 6 med gaver. Traditionen tro spiste fødselsdagsbarnet lagkage til morgenmad og så byggede vi lego. Sidste brik (i første æske) blev sat på plads i det sekund gæsterne ankom. En rigtig dejlig legedag i gården med alle de bedste legekammerater. Jeg bliver virkelig glad og varm i hjertet over at se og mærke at mine børn har nogle virkelig gode og dejlige mennesker omkring sig - både til hverdag og fest... Menuen havde Aske valgt: boller med brieost og pålægschokolade, frugtspyd
og byg-selv lagkager.
Det sidste af eftermiddagen har vi brugt på at bygge lidt mere og lege med alle gaverne. Tidlig aftensmad, fotoshoot og så ellers i seng :)
Det har været en virkelig fantastisk dag, og jeg må sige at det bestemt ikke er med vemod i sindet at mit barn bliver ældre. Han vokser sig nemlig bare mere og mere lækker, sød, dejlig og virkelig virkelig elskelig <3





Tillykke med fødselsdagen min søde og følsomme Aske.

2 kommentarer:

Farmand sagde ...

Ja, tak for en rigtig dejlig dag, og hvor er vi heldige med sådan en dejlig dreng. Ses igen lørdag til endnu en fest

bedstemor sagde ...

Hej søde Aske .Du skal også ha mange gange tillykke herfra ,husk vi elsker dig så meget,sammen med din kære familie.Tak for alle dejlige minder ,medens du var 4 år.Mange knus frabedstefar of bedstemor