tirsdag den 17. juli 2012

Sommerferie #1

Det synes ikke særlig længe siden at jeg til spørgsmålet om hvad vi skulle denne sommer svarede noget i retning af "nyde København og det den har at byde på, ellers ikke rigtig noget..." Men hold da ellers lige op hvor jeg synes der siden da er blevet fyldt godt op med div. ferieaktiviteter. Det har også betydet en utrolig mængde billeder - som jeg gerne vil dele et lille udpluk af. Vi har allerede holdt meget skøn ferie men der er mere i vente, derfor deler jeg de næste indlæg op i ferienumre :)

Jeg har allerede skrevet om at Kim tog drengene med i sommerhus i Hornsherred og vist lidt billeder derfra, som blev mig tilsendt pr mms. De var afsted i 7 dage og jeg var med de 3½ af dem. Virkelig virkelig et skønt lille sommerhus, og selvom jeg kom med regnen og skyerne, synes jeg også det var skønt at være der, selvom jeg af billederne godt kan se at aktiviteterne var nogle lidt andre mens jeg ikke var med...











1 kommentar:

Søster Birgit sagde ...

Hej skal hilse fra B-mor og mig selv og sige takbfor de dejlige billeder.
Fortsat god sommer