torsdag den 6. september 2012

Tivoli med det hele :)

 Havde en virkelig sjov, hyggelig og fantastisk dag i Tivoli i går. Vi havde alle fire turpas og fik de der første-gang-oplevelser adskillige gange og jeg fik genprøvet forlystelser jeg ikke har prøvet i mange mange år (hvornår er skærsilden f.eks. blevet så lille?!) Det var sådan en dag hvor tiden bare suser afsted og jeg gang på gang falder på halen over hvor store og modige mine unger er blevet. Vi fik grinet, krammet, skreget, løbet, leget og kysset en masse - i grunden alle mine yndlingsting...






4 kommentarer:

Kim Falk Borup sagde ...

Jeps. En hel igennem hyggelig dag, hvor tiden bare fløj afsted. Ja, det er rigtig sjovt at tage i Tivoli med så store drenge

bedstemor sagde ...

Tusind tak for nogle dejlige billeder og en dejlig tekst.Hvor er det dog morsomt ,at man så tidlig tør så meget.Mange knus til jer alle

connie sagde ...

Ser ud til at I har haft en rigtig dejlig tur. Er sikker på at der har været meget grin og uhygge.
kram herfra

Else Marie sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud!