mandag den 26. november 2012

Mere plads...

Vi er i den super priviligerede situation, at vi har fået mere plads at boltre os på. Godt nok ligger vores nye 1-værelses i Helsinge, men vi påtænker at gøre flittigt brug af den :) Vores fantastiske søs-/moster har indrettet et værelse til os - som er vores til fri afbenyttelse (tror jeg nok i hvert fald?!). Med værelset følger at jeg kan sove lidt længere, for legetante medfølger, og ungerne smutter gladeligt ind til hende ved 6 tiden, både lørdag og søndag...
Vi har haft en fantastisk indvielsesweekend deroppe - se selv:


Tak søster, du er den bedste...

2 kommentarer:

connie sagde ...

Ihhhh knus kram elsker jer alle 3, så værelset ER jeres. Jeg er jo ikke altid hjemme, men I er altid velkomne :-)
Min jakke lugtede af røg også i dag, så tænkte på jer og de 2xbål med kiks og marsmellows sammen med jer - det var bare ren hygge.
Kram til jer og på gensyn om et par uger.

søster/moster Birgit sagde ...

smiler og nyder bevistheden om at I er min familie.

Wau og tak til mellemste søster for at du har tid og rum til at være så meget for vores lillesøster og hendes skønne, legende og kreative osv.... børn

elsker jer alle 4