torsdag den 15. august 2013

Ud i verden...

De sidste 10 dage, har været de vildeste....
Toke startede i børnehave forrige mandag og i går, onsdag, startede Aske i skole. Jeg har været virkelig nervøs og bekymret for hvordan det ville gå og jeg må sige at jeg simpelthen er SÅ stolt af dem begge. De er  helt ubeskriveligt seje og modige begge to. Toke synes det er svært at sige farvel, men han er så småt begyndt at åben op overfor de andre børn og føle tryghed ved pædagogerne, hvilket fører til at det giver mere mening for ham at være der. Aske lader til at have fuldstændig styr på det der med skole - fortæller glad og gerne om skolen men er simpelthen for træt til at kunne overskue fritidshjem - så det venter vi med til han er klar.
Vi er alle lidt ekstra trætte efter alle de mange indtryk, nye ting og mennesker at forholde sig til, men jeg er faktisk ret sikker på at det hele nok skal blive godt.
Virkelig dejligt at se, at den måde deres far og jeg har valgt deres liv skulle forme sig her de første år, tilsyneladende har gjort dem klar til at møde verden - også på egen hånd

2 kommentarer:

Kim Falk Borup sagde ...

Super godt beskrevet, Dani, og kan kun være enig. Det er gået over alt forventning. Jeg håber at det fortsætter.

bedstemor sagde ...

Stor bravur til jer alle ,elsker jer og glæder mig så meget på jeres vegne ,over at det går så godt knus