torsdag den 14. august 2014

Skolestart

Aske har gået i 1.x i 4 dage nu, og indtil videre ser det ud til at blive et godt skoleår. Han er glad og siger "pyt" til det kedelige og er vist ved st finde en fin balance mellem at være lydig elev og gøre hvad der passer ham - jeg er godt tilfreds :)
I dag har han så haft engelsk for første gang, og spørger glad om jeg vil høre hvad han har lært? Det vil jeg selvfølgelig vildt gerne, og i mit hoved suser ord som "hello, one two three, my name is Aske, I am 7 years old" - gloser jeg husker som værende mine første (bortset fra at jeg vist gik i 5. Kl da jeg startede på engelsk) så det var med at finde den rette grimasse da han lirer følgende af: "smoothie, juice, superman, batman, softice, film, computer, slushice" 
- jeg er allerede lidt vild med hans engelsklærer :-) 

1 kommentar:

Camilla Ramsgaard sagde ...

Hotdog, Pink, engels er nemlig slet ikke så svært for mange af ordne bruger vi næste hverdag :).... og frem kommer den magiske kasse med engelse ting... eller jaja tingene er vist danske.. men de har engelse navne..