onsdag den 4. marts 2009

Nyt fra Nordvest

Så er der igen gået noget tid uden et eneste indlæg her fra mig. Det er faktisk ikke engang fordi der er sket så meget, og så alligvel, er der sket så meget, at jeg knap kan huske det hele. Vi har været syge, sådan lidt på skift men NU håber og satser jeg på det kraftigste på, at vi er igennem. Jeg måtte i mandags ned og voldshoppe hos helsebiksen så vores naturmedicin/kosttilskud beholdning nu bugner ;o) Dagene er gået med en masse hjemlig hygge, kys, kram og grin.

Aske er nu, efter ca. 1 måned, vist nok ved at affinde sig med og acceptere, at hans mor har besluttet at det er slut med at blive ammet om natten. Puha, det har været et langt og meget sejt træk for os alle, og jeg er ikke engang sikker på jeg synes det var det rigtige, men jeg følte det var nødvendigt for mig og min nattesøvn. Mit søvnunderskud har dog i den forgangne måned fundet nye dybder, hvilket jeg ikke troede var muligt... Meeen nu lysner det så småt, og jeg håber og tror på, at snart sover vi alle rigtig tungt og godt hele natten.

Aske bruger rigtig meget tid på snakke for tiden. Hans sprog udvikler sig med lynets hast og der kommer nye ord til hver eneste dag hvilket er super sjovt. Fantastisk nu at have muligheden for at følge med i hvad han tænker og ønsker. F.eks. bliver jeg dybt imponeret over at han pludselig, da han ser et juletræ i en bog, siger "jul igen" (sangen "nu det jul igen") "løber moster". Wau manner, han kan huske at han i julen løb rundt om juletræet med sin moster mens de sang den sang ;o) Ellers er det onkel Dan der er det helt store forbillede for tiden. Aske bowler hjemme i stuen op til flere gange dagligt og fortæller at det er sådan Dan gør ;o) Han går op i det med liv og sjæl og legotårne flyver gennem stuen når fodbolden kommer susende, akkompagneret af lyde som bang, ulle, gyd, yaiiii

Jeg har altid været vild med at bo i København og er det stadig. Faktisk her jeg svært ved at forestille mig, at jeg skal bo nogen andre steder men nu hvor der nærmest hersker krigstilstande, bliver jeg da en anelse bekymret og får mest af alt lyst til at putte endnu tættere med min lille familie heroppe på 3. sal.

Det blev vist noget af en rodet tankestrøm, der her kom ud men altså kort fortalt, så har vi det alle godt!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej søster - håber virkelig at du snart får styr på den nattesøvn. Skønt at læse om jeres hverdag, ønsker virkelig at I får et forår hvor I er raske. Knus Birgit

Anonym sagde ...

Hej Søster
Håber at det går mod lysere og varmere tider så sygdom og søvn kan falde til den rigtige side.
Det er bare så vildt når man opdater alt det sådan et lille menneske husker og bliver optaget af.
Det der bowling er en mægtig godt interesse - hvem af os andre starte måske med at bowle da vi var 1 år.....så hvad kan det ikke udvikle sig til. Måske sponsorer vil kontakte jer, med henblik på at udvikle eliten!!
kh søster

Anonym sagde ...

Hej med jer .Hvor er det bare skønt at se og følge jer.Vi 2 gamle glæder os altid til disse input i vores hverdag.Ja I er bare så dejlige alle 3.Knus far og mor