fredag den 20. november 2009

Den sidste weekend...

Dette bliver den sidste weekend i laaaaaaaaaaaaaaang tid hvor det reelt giver mening, eller i hvert fald betyder noget om det er weekend eller ej, for det er den sidste weekend inden jeg går på barsel ;o) Jeg glæder mig så meget, Kim glæder sig og jeg er sikker på at Aske glæder sig, hvis han altså bare vidste og forstod hvilken omvæltning der kommer lige om lidt. Vuggestuelivet har aldrig været et hit og det er en daglig kilde til tårer, håbløshed og magtesløshed men alt det er slut lige om lidt og nøj hvor skal det gøre godt - for os alle sammen!
Weekenden kommer vist til at byde på lidt zoo, gymnastik, slynge-vejledning, et besøg i Hillerød og hvad vi ellers lige får lyst til, men mest af alt skal vi vist bare være sammen - tror vi trænger til det efter nogle drøje dage.
Rigtig god weekend

4 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

hej søster

hvor er det bare godt for jer at det er blevet tid for barsel.

håber virkelig at I finder en løsning til næste bebs skal i vuggestue, det er da ikke til at holde ud at I alle har det så dårligt med den ordning I har haft det sidste år.

Rigtig fortsat god weekend

connie sagde ...

Nyd weekenden - og mon ikke vi ses!
kram fra mig

Falkemor sagde ...

Birgit: en forhåbentlig bedre løsning er allerede planlagt - håber så bare næste bebs er med på vores planer ;o)

mor sagde ...

Hej med jer 3 kære.Tak for et dejligt besøg.Dejligt at hører fra jer her,alt godt i fremtiden knus