søndag den 21. februar 2010

Nemt & svært

Da Aske var ganske ny i denne verden, blev jeg tit stillet spørgsmålet "er han et nemt barn?" og jeg hadede bare det spørgsmål - for hvis jeg ikke kunne svare "ja" ville det så betyde at han var det modsatte, altså et svært barn? Jeg synes det var tankeløst af folk at stille den slags spørgsmål og jeg vidste aldrig helt hvad jeg skulle svare. Nu tager jeg mig selv i at gå og sige at Toke er et nemt barn, hvilket er helt helt skørt, for han er jo i grunden bare Toke, på samme måde som Aske bare var Aske...
Lige nu er Aske i zoo med sin moster, Kim er til fodbold og Toke sover. Livet her i familien på 4 er både nemt og svært og jeg kunne have lyst til at dele begge dele, men lige nu tror jeg bare jeg vil smække benene op, hive strikketøjet frem og vælge det nemme ;o)
God søndag

3 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

God søndag til dig og dine
knus

mor sagde ...

Hvor lyder din forklaring fornuftig på det, at have 2 så skønne børn.Dejligt at du ind i mellem har lidt selv tid.

connie sagde ...

Halløj
Jeg siger også tak for i dag. Det var en mægtig hyggelig dag, også selvom zoo besøget var hurtigt overstået.
kh Connie