onsdag den 31. marts 2010

Hende moster...

Det er vist ingen hemmelighed at Aske er MEGET glad for sin moster. Det er så skønt at se dem sammen for det er svært at blive klog på hvem der nyder det mest ;o)
I går var mine forældre herinde og min far og Aske fik sig en længere snak om guld - startede vist med noget om guldtænder og endte så ud i guldringe og at bedstefar havde en guldring og det havde han fordi han jo er gift med bedstemor. Aske sagde lige så kækt at han også var gift, og da min far spurgte med hvem, kom svaret prompte "jeg er gift med moster"...
I dag da Aske og jeg var på vej hjem fra legestue, spurgte han så pludselig "mor, har moster også 2 bryster?" "jo Aske, det har hun", "har koen også?" - uden sammenligning i øvrigt, men så var det jeg måtte grine ;o)

3 kommentarer:

connie sagde ...

Fantastisk barn!! Ja, jeg må også grine.
kh Moster

mor sagde ...

Tusind tak for endnu nogle hyggelige timer sammen med jer.Ja det er vel nok nogle skønne børn I har .Tak

søster Birgit sagde ...

det er så skønt med de små og store smil vi får af vores børn - specielt er det sjovt at samle på dem som I gør her, for så kan de jo huskes.

Vi ses på mandag
knus Birgit