torsdag den 22. april 2010

Nogen har fødselsdag

- og det har vi fejret i dag...
Allerede i morges proklamerede Aske at han gerne ville have lagkage "for jeg æææææææææææææælsker lagkage". Jeg måtte love ham, at når Toke på et tidspunkt sov og der var mulighed for det, så kunne vi godt lave en lagkage. I løbet af dagen blev der digtet videre på historien, og udviddet til at vi skulle holde fødselsdagsfest. Aske kom både med gaveideer, lege, gæsteliste og selvfølgelig hvordan lagkagen sku se ud og indeholde.
Det blev så en af de dage hvor Toke ikke havde så meget lyst til lange lure, så kl. var vist 15 før jeg fik bikset en dej sammen til lagkagebunde og så kom Aske da lige i tanker om at moster sku med til fødselsdag... Efter en lang telefonsamtale hvor han vist fik sagt "kommer du så nu til min fødselsdag?" 20 gange, konstaterede vi at festen for alvor var skudt i gang ;o)
Da moster kom var der gaveuddeling, for man kan jo ikke komme til fødselsdag uden gaver - historien var vist blevet til at vi bare sku lege at Aske blev 2 år og Toke 3 år.
Kl.17 satte vi os til bords for at spise lagkage - lækker aftensmad ik?! (jeg var bare glad for at det faktisk var en helt sund og sukkerfri en af slagsen) Det er altså fedt at ha børn :oD

Tillykke derude....

5 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

det er da fuld stændigt fantastisk at I sådan har holdt fødselsdag for en der har haft fødselsdag i dag :0)

Stort tillykke, håber at Aske nød gaven og kagen

Anja sagde ...

Hahaha, hvor fantastisk!

Det er da sikkert Jesper der har smittet ham fordi de legede den der 'kaste med usynlige kager'-leg i går :D

connie sagde ...

Jeg siger tak for at jeg måtte være med til at fejre dagen.
Fantastisk aftensmad og meget hyggeligt selskab.
kh

bedstemor sagde ...

Hvor er det dog dejligt ,at man må skabe hvedag om til fest,også Julie og bedstemor har skabt hverdag om til fest i de sidste dage,glæder mig til I kommer i morgen

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Det ser da ud til I har haft en fantastisk dag :-)

Mvh Claus
Polterabend Event