fredag den 5. november 2010

34 år

Ja det var så i går, men da gæsterne var gået og lejligheden nogen lunde ryddet, var jeg så træt så træt (måske grundet alderen?!) og valgte at gå i seng som den gamle kone jeg nogle gange føler mig som, i stedet for at blogge. Men et lille indlæg om min fædselsdag skal deles, for jeg hvade en rigtig dejlig dag, som ikke mindst skyldes alle de dejlige hilsner jeg fik og så Aske som bare havde glædet sig så meget - på mine vegne?!
Dagen startede tidligt med en meget ivrig Aske som sprang rundt og mente jeg skulle have min gave NU!! Jeg vidste ikke lige hvor den befandt sig, så vi måtte hive Kim ud af badet, inden Aske fik vækket Toke, så han kunne finde gavere frem. Jeg fik et rigtig fint ur og en bog - skønt.

Så gik Aske ellers i gang med at pynte hele stuen op med flag i store og små størrelser og i rigelige mængder. Fødselsdagsskiltet kom op på døren og så kunne vi sætte os og spise morgenmad. Pyha efter sådan en travl start på dagen var der brug for en lille slapper foran fjernsynet...
Kim kom tidligt hjem fra arbejde og så gik vi i gang med at lave småkager og lagkage. Aske pyntede helt selv lagkagen. Det var med stor spænding at vi ventede på gæsterne så lagkagen kunne vises frem ;o) Jeg fik dejlige dejlige gaver (bliver liiiige nødt til at fremhæve denne som min søde søster havde fået Lotte til at trylle frem), hyggeligt besøg og masser af god, rolig stemning. Der blev leget med/kigget på kusinerne, de voksne fik snakket og der blev spist mad i lange baner.Og så lige endnu et tak til alle jer som sendte mig en hilsen i går, jeg føler mig virkelig heldig og glad over at kende alle jer skønne mennesker.

3 kommentarer:

connie sagde ...

Takker for et rigtig hyggeligt besøg hos jer i går.
Klart der skulle en helt særlig gave til en særlig søster :-)
Og billederne beskriver dog ikke helt den iver der var i luften - Aske var rimelig oppe og køre over de småkager og lagkagen han selv havde arrangeret.
Ses

mor bedstemor sagde ...

Også mange tak fra os 2 gamle ,hvor var det bare skønt at være med. Sikke nogle dejlige billeder

Falkemor sagde ...

Connie - du har til dels ret men jeg mener alligevel at det, at Aske render rundt i undertøj lidt viser energiniveauet ;)