onsdag den 24. november 2010

Sne

Denne vinters første sne faldt jo i sidste uge, men den nåede at forsvinde inden jeg fik telefonen op af lommen ;o)
I dag blev den liggende og Aske startede dagen med at spise/drikke 3 glas slush ice, hentet direkte ind ad vinduet ;) Mens Toke sov til middag (knap 3 timer blev det til), legede Aske og jeg i sneen... Og så tror jeg sandelig at dette bliver Askes første vinter MED vanter på. Han fandt i hvert fald hurtigt ud af at det ikke var spor sjovt at lege i sne med bare hænder, så vanterne kom på og der blev de!!

Jeg synes faktisk at iført den rette beklædning er sne ganske fantastisk og jeg er allerede total meget i julehumør ;o)
(jeg har flere billeder, men jeg kæmper med en elendig netforbindelse og min egen tålmodighed, samt behovet for søvn...)

2 kommentarer:

bedstemor sagde ...

Hvor ser du sej ud Aske,godt med det gode tøj på.Spændende om sneen er der når vi ses, så vi også kan lege i den ,mange knus bedstemor

connie sagde ...

Halløj halløj. Det er ligefør jeg får lyst til at ønske glædelig jul.
Hvad kom den der slush ice til at smage af?