tirsdag den 7. august 2012

Sommerferie #4

Mellem alle vores dejlige ferie udenfor byen, har vi også tilbragt mange skønne feriedage - eller egentlig mest, for os, hverdagsagtige dage, inde i byen. Meningen var at Kim og jeg skulle forsøge os udi at have et barn hver i hans sidste ferieuge, og det startede også godt ud, men blev afbrudt af sygdom. Desværre fik jeg derfor kun et par timer alene med Aske, til gengæld ekstra omsorgstimer til syge Toke...
På den ene alenetur med Toke det blev til
inden han blev syg.... Zoo
legeplads

hund i butiksvindue

10 min. tivolitur alene med Aske

venter på pizza

postmuseet
Soppe i slotshaven, Hillerød

En af mange is på Bryggen
Rulle på græsset
Bade :)
Gynge
Skovtur i Dyrehaven med søs/moster
På Bakken
Havnebadet
Legeplads
Søde børn :)
Og på et eller andet tidspunkt i de 1½ uge, besluttede Toke at smide bleen - noget jeg havde troet først ville ske om lang tid. De tager røven på mig gang på gang de søde og skøre børn :)

1 kommentar:

mor bedstemor sagde ...

Hvor er det dog vidunderligt med sådan en billed kavalkade.knus elsker jer alle