onsdag den 8. august 2012

Sommerferie #6

Endnu en gang var vi så heldige at søs/moster havde lyst til at holde lidt ferie sammen med os. 4 dage i Odense blev det til. Havde lånt venners hus, hvilket jeg altså bare gang på gang konstaterer er et kæmpe hit! Dejligt for ungerne at komme til et hjem med legetøj og ting at undersøge og dejligt for mig ikke at skulle pakke mere end højst nødvendigt samt at føle sig hjemme ret hurtigt :)
Havde nogle begivenhedsrige og dejlige dage på Fyn. Fik besøgt zoo (igen) og endelig Egeskov - begge fantastiske og anbefalelsesværdige steder.









 




og SÅ er der ikke mere sommerferie til os. Synes nu også det blev til en hel del, og langt mere end jeg havde forestillet mig for bare 1 måned siden :)

1 kommentar:

mor bedstemor sagde ...

Tusind tak endnu et karvelkade kik,hvor er jeg heldig.Også tusind tak for i dag ,både ude og inde