fredag den 26. oktober 2012

Efterårsstemning #3

Så kan jeg vist ikke opdrive mere efterårsstemning, end der er i dette billede...
 På cykeltur med moster. For ganske få måneder siden synes jeg det var en smule grænseoverskridende at lade Aske køre på sådan en efterløber hjemme hos søs-/moster. Det er intet i sammenligning med hvad jeg følte da hun tog den med herind og vi begav os ud i de københavnske gader. Men forskellen var oppe i mit hoved - for Aske var der ingen forskel i at køre på øde villaveje og rundt på meget trafikkerede gader og stræder.

 Vi har bagt knækbrød; eller hvad jeg nu skal kalde dem?! smager godt og så er det en del festligere at få sådan et raket/hjerte/katte/stjerne"brød" end et kedeligt firkantet et :)

 Meget politisk ukorrekt, har vi været i Tivoli for at se græskar, spøgelser og andre uhyggeligheder. Jeg har en klar holdning til og dybtfølt afstandstagen fra tivolis håndtering, og i det hele taget holdning til amning, men det ændrer ikke ved at vi havde en skøn skøn dag derinde :)

 Toke er tilsyneladende inde i en længere nattøjsfase :) så set i det lys er det faktisk meget heldigt med den her årstid, hvor vi så enten bare kan blive indenfor og lege (hvilket vi gør det en del i) eller tage overtrækstøj på udenpå nattøjet og dermed stadig komme lidt ud :)
Vi har det godt og vi hygger os...

1 kommentar:

mor bedstemor sagde ...

Tusind tak for alle de skønne tanker og billeder,hvor er jeg dog glad for disse glimt ,knus