mandag den 15. oktober 2012

Efterårsstemning

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg trives bedst med lys, sol og varme og at efterårets komme ikke er den skønneste tid for mig. Jeg synes det er svært at omstille sig fra sommer til efterår og mest af alt får jeg lyst til at gå i hi her i lejligheden for at slippe for besværligheder med (og deraffølgende kede børn) gummistøvler, jakker og huer. Det er mega mørkt når vi står op om morgenen og selv de dage hvor ungerne faktisk sover længe, har jeg lyst til at blive under dynen. Står op, kigger ud af vinduet på endnu en grå dag og tænker hvad vi skal finde på at lave som ikke kræver at vi skal ud.
Hvis det ikke var fordi vi alle tre bliver bims af at være inde dag efter dag, ville jeg træffe en kollektiv beslutning om at vi blev indenfor og kun gik ud når solen skinner eller køleskabet er tomt. Faktum er dog at den friske kolde og våde luft også gør os godt...
Lige om lidt har jeg vænnet mig til det og er kommet ind i en god hverdagsrytme igen eller også kommer julen bragende og tvinger os et andet sted hen, og indtil da er det med at nyde de gode øjeblikke vi har - og dem er der heldigvis masser af :)
Vores nye STORE legeplads
Hulebyggeri
På cykeltur

Modellervoks
Medlemsskab af KbhFF - skønt!
Sushi
Efterårets nyindførte ugentlig begivenhed: Cinemateket
Fælledens heste
Fælleden
Græskar

1 kommentar:

mor bedstemor sagde ...

Endnu en gang tusind tak for de dejlige billeder,hvor er I dygtige, til at få det bedste ud af timerne ,knus til jer alle 3 knus