torsdag den 20. december 2012

Julegaver

Hver morgen når Toke går ud til sin strømpe for at se hvad nissen har været forbi med, siger han "mig tror det brandmand Sam hjelm" - uanset hvor lille gaven end er... Ingen tvivl om hvad hans højeste ønske er :)
Aske ønsker sig alt han får øje på (eller bare kommer i tanker om) og tæller hver dag, på kalenderlyset, hvor mange dage der NU er til det bliver juleaften.
Jeg har, for en gang skyld, haft tid og lyst til at kreere nogen julegaver selv og jeg glæder mig til at give dem. Billeder må selvsagt vente, meeeen et lille sneakpeak kan det da blive til...



2 kommentarer:

mor sagde ...

Hvor er du bare blevet god til at strikke og hækle,pluds alt det andet du bare kan ,knus

connie sagde ...

Glæder mig til at høre om og se dine hjemmelavede kreationer i aktion.
Og så krydser jeg virkelig fingre for at du har fundet den der hjelm... og mon ikke der også kommer andre spændende ting til de to friske fyre