søndag den 16. december 2012

og freden sænkede sig

... eller noget. I hvert fald blev der meget stille her på bloggen i takt med at sneen begyndte at dale den 1. december. Jeg tror nu ikke det var sneens skyld, nok snarere en konsekvens af at jeg har gearet HELT ned (... og fået 1 måneds gratis viaplay, shhhhh). Haft brug for at sætte blusset så lavt som muligt uden helt at gå ud, bare for at komme igennem på bedste vis. Ikke noget tragisk, deprimerende eller noget, bare brug for ro til at være til stede lige her hvor jeg slår mine daglige folder - og for en gang skyld lykkedes det mig faktisk :)
December har indtil videre været en dejlig måned med masser af julehygge, almindelig hverdag og uventede stunder med kys, varme og kærlige ord.
Jeg er tilbage på bloggen - så længe jeg husker på at det levede liv omkring mig ALTID kommer i første række (og så øver jeg mig stadig på at søvn skal have 2. pladsen...)


1 kommentar:

mor sagde ...

Dejligt med tid til efter tanke.Ønsker alt det bedste for dig og dine dejlige små,også tusind tak for timerne sammen med jer.Det er stjernestunder