tirsdag den 30. april 2013

Et nyt kapitel...

Jeg har gjort noget vildt i dag... Jeg har besluttet at Toke skal starte i børnehave, og har takket ja til den plads han er blevet tilbudt.
Det føles fint og godt (ellers havde jeg forhåbentlig ikke truffet det valg) men samtidig er der også plads til følelser som tvivl, sorg og nervøsitet.
Egentlig havde jeg glædet mig til at skulle gå hjemme med Toke når Aske starter i skole - derfor følelsen af sorg, men jeg tænker der nok skal blive masser af mulighed for solotid - både for den ene og den anden.
Lige om lidt tager vi hul på et nyt kapitel i det uforudsigelige liv. En ting er sikkert - Toke er betydelig mere klar end jeg er :)

2 kommentarer:

mor sagde ...

Kæreste Dani .Tillykke med din beslutning,hvornår skal han starte? Håber det bliver til stor glæde for jer alle ,også dig kære pige.Mange knus far og mor

søster Birgit sagde ...

Okay søster - ja men det lyder jo til at Toke har overtalt dig til at det er helt okay at komme i Børnehave.

Ønsker jer alt det bedste med alt det nye der skal ske i de kommende måneder.

knus til jer alle