tirsdag den 16. april 2013

Firkanter #9

Og nu har jeg faktisk talt efter og fundet frem til at det her er mit 9. blogindlæg om mit "en firkant om dagen" projekt. Altså jeg får jo ikke hæklet en firkant om dagen men ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde mit hækle-firkanter projekt - hey måske skal det bare hedde det?!
I hvert fald så er der her billede af 13 nye firkanter. Alle er med udgangspunkt i en e-bog som hedder How To Crochet: 14 Flower Crochet Granny Squares og den har jeg hentet på www.allfreecrochetafghanpatterns.com
Når jeg siger udgangspunkt er det fordi jeg stort set aldrig følger en opskrift fuldstændig, dels fordi jeg skal have den tilpasset størrelsen på mine firkanter, dels fordi jeg bliver inspireret undervejs og finder på ;) og dels fordi nogle opskrifter er så fulde af fejl at jeg sjusser mig frem til hvordan det mon skal være. Jeg begynder at se mange fordele ved efterhånden at have hæklet så mange forsk firkanter og derved mønstre :)
Grunden til at der kun er 13 er, at den sidste i bogen var femkantet og jeg orkede ikke lige at gøre den om til en firkant :)

1 kommentar:

mor sagde ...

Hvor er de fine