lørdag den 15. marts 2014

LEGO

Mine unger har syyyyyyyygt meget LEGO og er uden tvivl det der bliver leget allermest med her i hytten. Det varierer hvad det er for noget LEGO de leger med men der er en tendens til, at når de først får en æske indenfor et tema - ønsker de sig alt hvad der findes indenfor det tema... Med nogle legetøjsglade forældre og en meget givende moster, går der alm regel ikke længe før samlinger tager form og får en betragtelig størrelser.
For et par måneder siden tænkte jeg det var vildt længe siden de havde leget med Ninjago og besluttedederfor at pakke det væk og sætte det på loftet...
Dels i forsøget på at skabe lidt plads og dels for at se om de overhovedet ville "savne" det. Der gik kun 2 dage før de spurgte efter figurerne... Dem havde jeg heldigvis pakket i en pose for dig, så dem fik de ned.
I torsdags blev de så ved med at snakke om ninjago køretøjer, skib, dojo mm så jeg måtte på loftet og hente kassen ned. Der er bygget og leget ret intenst siden og jeg må nok erkende, at jeg må finde plads til det i stuen igen, for tvivler på jeg kan snige det på loftet igen :)


Ingen kommentarer: