søndag den 30. marts 2014

Marts i billeder

3 måneder gik der før jeg ikke overholdt mit nytårsfortsæt - længere end div slankekure... :)
De sidste par uger har været jævnt sindssyge så bloggen har hvilet - og I har sluppet for at høre på stress og vilde op- og nedture. 
Fortsætter ufortrødent med "et billede om dagen", så dem skal I ikke snydes for...
Kort fortalt, har marts bl.a. budt på fastelavn, venner, familie, kreative udfoldelser, kaos og panik over drengene der går sine egne veje (en i bogstaveligste forstand), sygdom, kursus og ture i den længe ventede forårssol :)
Jeg satser på en lidt roligere og raskere april.... Be' om tak!

2 kommentarer:

mor bedstemor sagde ...

Rusind tak for indblik i jeres dagligdag,tak at vi også ind imellem er en del af jer,mange knus til jer alle tre

søster Birgit sagde ...

Kæreste søster

dejlige billeder af dig og familien og jeres hverdag :0) det er så skønt.
Pas godt på jer og husk at jeg gerne vil hjælpe når og hvis jeg kan og du ønsker det.
knus