fredag den 5. december 2008

vasketøj og vagtlæge

Her sidder jeg i sofaen med computeren på skøddet, Aske sover på den ene side af mig - hans små fødder hviler på min mave og Kim sidder henslængt på den anden af mig med fjernbetjeningen i hånden. Mine to drenge er bukket under for en eller anden fæl virus som forårsager opkastninger i lange baner. Jeg har her til aften været en tur til vagtlæge med Aske - han syntes det var en vældig tur, for vagtlægen huserer i samme bygning som brandstationen, og der holdt jo en ambulance ;o)
Vi er mægtig mægtig glade for Olivia, faktisk så glade at da vi kom tilbage fra vagtlægen og jeg var på vej op mod hoveddøren, sagde Aske "nej" og pegede ned ad gaden - han ville gerne sidde der lidt endnu og få lidt mere luft. Rigtig hyggeligt at gå en lille aften tur med en syg søn på maven...
Herhjemme har den nu siden i går eftermiddags stået på sygepleje og tøjvask i lange baner. Det meste af vores tøj og alt vores sengetøj er blevet vasket min. 1 gang indenfor det sidste døgns tid. Her roder og lugter, men faktisk synes jeg også det er en anelse hyggeligt med sådan en lille syg trold, for hold da op hvor får vi nusset, krammet og kælet ;o)
Håber dog på snarlig bedring, for det er da sjovere at lege og løbe omkring, i hvert fald i længden.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vil bare lige god bedring til jer der er syge..... og fortsat god og hyggelig aften.
kh

Anonym sagde ...

Tak for opsumeringen fra nord vest,også rigtig god bedring herfra.Jeg er imponeret over dit gå på mod søde Dani,men sådan er det nok at være mor,mon vi ses i weekend,ellers god weekend

Anonym sagde ...

God bedring - ja det er ikke nemt med en syg mand og et sygt barn, men det lyder til at du tager det i stiv arm. Knus