onsdag den 7. oktober 2009

Et skridt nærmere

Askes nye pas kom med posten i dag, så nu er vi lige et lille stykke tættere på at kunne tage på ferie - sådan lige om lidt ;o) 14 dage på en strand lyder ganske tiltalende lige nu hvor det danske efterår gør sit indtog og arbejdet presser sig på med div. ubehagelige deadlines. Jeg er også så småt i gang med at indkøbe nyt spændende legetøj/aktivitetshalløj for at forberede de 2 x 10 timers flyvning der venter forude. Heldigvis skal de også tilbringes sammen med en utrættelig moster, så jeg tror bestemt nok at det skal gå...

3 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

Det lyder jo forrygende - så skulle den jo snart være klar.
fortsat god forberedelse
Knus

connie sagde ...

Uhh....hvor lyder det dejligt og spændende at I er på vej til at være klar.
Jeg glæder mig fantastisk meget til at tage turen med jer. Jeg glæder mig til at vise jer en fantastisk strand og have 14 hyggelige dage i jeres selskab.
kh moster

mor sagde ...

Ja det bliver skønt for jer alle 3,vi glæder os meget på jeres vegne,mange knus herfra