søndag den 29. august 2010

Bornholm

Så øjner jeg chancen for at smide lidt billeder fra vores ferie på Bornholm ind. Efter knap 2 år, vendte vi tilbage til øen for at holde lidt ferie. Det blev stedet hvor Toke lærte at sidde selv, vi oplevede næsten tamme kaniner i forhaven og hvor kunsten at have 2 børn der sover på skift stod sin ultimative prøve. Jeg behøver vist ikke sige, at det var meget begrænset hvad vi fik set af øen ;o) Vi fik dog besøgt familien, og det var hovedsagen - Dan indfriede alle Askes ønsker, tak bror.

3 kommentarer:

mor bedstemor sagde ...

Tusind tusind tak hvor er det nogle skønne billeder og børn,glæder mig over hvert eneste.Tænker jeg kan jo aldrig få nok ,af min dejlige familie

søster Birgit sagde ...

Ih altså så skønt at kunne få sine ønsker opfyldt af nogle beredvillige morbrødre :0)

tak for de herlige billeder :0)

connie sagde ...

Halløj familien Borup.
Tak for leg og snak også i aften. Dejligt at se og være sammen med jer igen efter jeres dejlige ferie.
kh