torsdag den 26. august 2010

Hjemme igen

Jep så er vi landet i vore lejlighed igen efter at have været på farten 1½ uges tid. Det har været en dejlig ferie (kunne dog godt have været de svenske myg foruden) omend der var temmelig meget stress på til sidst - vi måtte i al hast forlade sommerhuset med halvsovende børn og overskride enhver hastighedsbegrænsning for at nå færgen.
Jeg er flere gange på ferien blevet mindet om hvorfor jeg elsker at være på ferie og hvorfor jeg hader den transport der følger med, ikke mindst i dag da Aske blev noget så søsyg ombord på færgen. Første maskine vasketøj (den med posen fyldt med tøj fra færgen...) er klaret men ellers flyder lejligheden med tasker, legetøj, mad og sovende mennesker, mig selv inkl. lige om lidt.
Detaljer om ferien, billeder osv. følger; måske allerede i morgen for Kim har stadig ferie, hvilket jeg er meget taknemmelig for lige nu ;o)
Godnat

1 kommentar:

mor bedstemor sagde ...

Velkommen hjem ventet og savnet,godt vi skal hente frugt og grønsager i dag.knus