fredag den 21. januar 2011

Den lejlighed...

Hmm lejligheden er fortsat til salg, og noget tyder på at den kommer til at være det en rum tid endnu - desværre. Ud over at det er en skøn lejlighed, som jeg klart tænker sælger sig selv forudsat at nogen kommer og kigger på den! synes jeg efterhånden vi har gjort hvad vi kan. BBR er blevet ændret, så den nu står opført som en 3 værelses, vi er gået ned i pris, har ryddet op og gjort rent som ALDRIG før til åbent hus halløj i søndags (der kom ikke en eneste...) og lige lidt hjælper det. Ikke en eneste fremvisning er det blevet til. På et lavpraktisk plan synes jeg jo det er fantastisk for så slipper jeg for at rydde op hele tiden, men manner hvor er jeg træt af at der ikke bare kommer nogen og køber vores lejlighed så vi kan komme videre. Jeg er temmelig, øh modløs i forhold til det, og tænker at vi enten ender med at måtte fremleje (og så håbe på bedre tider?!) eller bo her til evig tid. Ingen af delene er ønskeværdige men jeg også bare så færdig med at bo her og vil så gerne videre. Virkelig ærgerligt at man ikke selv kan bestemme sådanne ting helt selv.
Nå men altså hvis nogen kender nogen osv. så tal lige varmt om stedet her ik?!

Og så skal I altså lige have en sød lille historie fra i morges hvor Aske, Toke og jeg endnu lå/sad inde i sengen. Aske siger: "mor, jeg tror Toke elsker dig så højt at han er ved at rive dit hjerte ud"... Nåååå hvor sødt er det lige?! det blev dog en anelse mere jordnært da jeg vågner lidt mere op og konstaterer at Toke står og hiver i min bluse, omtrendt på det sted hvor hjertet sidder ;o)

1 kommentar:

mor sagde ...

Nå r hvor sødt ,ja det er de skønneste unger i verden,mange kærlige knus ,og mange tak for sidst ,hyggeliggt at være sammen