lørdag den 29. januar 2011

Forkælelse

eller selvforkælelse skulle jeg måske skrive?! Jeg har været i kurbad hele formiddagen, sammen med søster. 3 timer brugte jeg på at forkæle mig selv med ren afslapning, søstersnak, saunagus og badning. Pulsen kom helt ned, og blev der; med undtagelse af da søster lige lavede total drama og iltapparatet måtte findes frem! Gys hvor blev jeg forskrækket og lettere panisk...
Med undtagelse af dramaet, var det simpelthen den skønneste (selv)forkælelses formiddag jeg har haft i meget meget lang tid. Jeg mindedes at sidste gang jeg havde været i kurbad, var da jeg var gravid - med Aske!!
Faktisk går vi og planlægger ferie, så jeg øjner mere forkælelse i nær fremtid ;)

2 kommentarer:

connie sagde ...

Forkælelse - mere af den slags TAK!
Det var en rigtig dejlig formiddag i dit selskab, og ser frem til mere

mor sagde ...

Jamen piger godt med forkælelse,men hvad skete der?