fredag den 4. februar 2011

Toke 1 år

Jeg havde en tanke om, at jeg i dag 10.35 ville sætte mig lige præcis på det sted hvor Toke kom til verden for 1 år siden, og tænke lidt tilbage på alt det fantastiske dette lille menneske har bidraget mig med. Virkeligheden ville dog at jeg havde ganske andre, og langt mere praktiske, ting at tage mig til på det tidspunkt...

Vi har haft en ganske særlig og helt fantastisk dag. Lille Toke er blevet 1 år og de sødeste mennesker har været og fejre ham hele dagen. Dagens indhold har primært bestået i leg, latter, larm og lagkage (og for at det ikke skal være løgn, lasagne til aftensmad...)

Og efter sådan en lang dag, og selvom han nu er blevet 1 år, så er han jo bare stadig vores lille baby...Stort tillykke med dagen min lille skat. Du er ganske særlig dejlig og meget meget sød

1 kommentar:

bedstemor sagde ...

Tusind tak for en uforglemmelig dag,Toke du er bare så dejlig,tak for alt hvad vi 2 har haft sammen i dit første år,mange knus fra bedstemor