torsdag den 28. juli 2011

Flere nye veje

Føler mig egentlig ret godt kendt i det meste af København, men Vanløse har jeg ikke bevæget mig meget i, så ungerne og jeg har nydt at cykle rundt og udforske området. I dag fortsatte jagten på legepladser... desværre til fods da vores ladcykel er blevet stjålet i løbet af natten :( Meget kan man sige om Nørrebro og NV men vores ladcykel har altså stået i fred i 4 år! 5 dage i Vanløse og så er den væk. Jeg håber de nye "ejere" bliver lige så glade for den som vi har været og at forsikringen punger ud snart så vi kan få en ny...
Nå men jagten på legeplads bragte os rundt om Damhussøen, hvor vi fandt en - det vrimler tilsyneladende ikke med offentlige legepladser herude men det er ok, vi har en kæmpe en 2 min fra vores hoveddør ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

bedstemor sagde ...

Hvor er vi dog heldige ,med så dejlige unger