mandag den 25. juli 2011

Kaos...

Alvoren i at være enlig mor til to, gik en smule op for mig i dag...
På biblioteket med to legetrætte, men glade, børn for at kopiere vigtige papirer uden egentlig helt at have tiden til det, men vigtigheden kom i første række. Aske gik lidt rundt og Toke sad i slyngen mens jeg fik puttet penge i maskinen og fundet stakken frem. Så ville Toke ned, fint nok, Aske og ham begyndte at lege fangeleg og kopimaskinen gik i gang.
Pludselig stopper maskinen og Jeg konstaterer at der pludselig mangler en side af mine vigtige papirer. Tjekker hvor ungerne er og flyver hen til en bibliotikar for at hente hjælp mens jeg panikker en smule. Jeg sveder, roder rundt i papirer, konstaterer at Toke har lavet lort og at Aske skal tisse, papiret er væk (ædt af maskinen?!), min trøje har jeg glemt et sted, prøver at få hjælpen til at forstå alvoren mens jeg forsøger at tale roligt og ikke forstyrre hele biblioteket.
Det lykkedes... vi kom derfra uden at jeg havde råbt af ungerne (men også uden det der papir) og så nåede vi oven i købet lige i netto og på apoteket inden lukketid, hjem og lave mad og nu sover begge drenge sødt. Mit hjem er kaos, men det er blot tegn på dejligt liv levet, så det tager jeg gerne med ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

Stine sagde ...

Søde ven.
Så kan man da mærke man lever<3 Det lyder hårdt og kan godt forstå du får sved på panden ind i mellem.

søster Birgit sagde ...

Søster forstår din panik....
husk at det er okay at spørge om hjælp til at se efter børnene når du skal klarer opgaver som ikke lige kan klares med venstrehånd (læs med afbrydelser af de skønne børn)

connie sagde ...

Sikke et dumt papir siger jeg bare

far og mor sagde ...

Hej skat.Skulle du have ordnet noget mere i dag,håber du så havde sagt det,tak for nogle dejlige timer ,med dine skønne unger,vi nød det meget,synes det er et dejligt sted ,du har fået til jer.knus far og mor