mandag den 15. august 2011

Brændenælder, børneorm, bibliotek, bøllebank, bæ...

Det er hvad mit sidste døgn har båret præg af, og bæ i et stoppet toilet vel at mærke...
Ingen af delene har været særlig fornøjeligt (lige med undtagelse af de 5 min dukketeateret varede) og jeg har i dag ramt muren som aldrig før.
Grædende ringet til min mor, uden at vide hvordan hun skulle kunne hjælpe - jeg var så sølle og kunne ikke rigtig hive mig selv ud af uoverskuelighedsboblen. Først timer senere da Aske skulle tisse, og dermed bruge det klamme toilet, tvang jeg mig ud af boblen, tog mig sammen og genoprettede illusionen om at "mor klarer alt".
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

søster Birgit sagde ...

ubs søster - det var meget der skete for dig efter Jonas og jeg kørte. Tak for nogle gode timer søndag eftermiddag (bortset fra det med brændenælderne).

Ærgerligt når muren rammes, godt at du igen overlevede.

Ring når du tænker at jeg kan gøre en forskel, du ved jeg tager gerne børnene med mig nogle timer så du kan få lidt ro.