mandag den 22. august 2011

Sommerferie 2011

Sommeren er vist forbi nu?! eller i hvert fald den del af det som går under betegnelsen ferie.
Som hjemmegående er det der med ferie altså et lidt anderledes begreb, for vi holder jo som sådan altid ferie - eller også gør vi det aldrig?? Nogle ferier er irriterende fordi vores sædvanlige udflugtsmål så enten er lukket eller overfyldte af ferierende familier... Det er vist efterhånden blevet sådan at ferie for os er når andre holder ferie, eller måske skal jeg bare sige "når moster holder ferie". Denne sommer er ingen undtagelse, for vi har leget turister sammen med hende den skønne moster - både med Helsinge og Vanløse som udgangspunkt.
Jeg har en masse dejlige billeder jeg gerne deler, men øhh det bliver lige en anden dag for den her netforbindelse og min tålmodighed rækker ikke så langt :)

2 kommentarer:

mor sagde ...

Ja men vi venter gerne ,glæder os til billederne knus

connie sagde ...

Jeg nyder dage og nætter sammen med jer - så ser frem til at gøre det en anden gang.