lørdag den 13. august 2011

En endnu mere anderledes og uvant dag

Begge drenge er hos deres far i dag...

De blev hentet ved 10 tiden og kommer hjem om nogle timer.
Nu skulle jeg måske bruge tiden på at slappe af og hygge mig men jeg har jo en seddel med 30 absolut to-do ting. Fordelen er klart at ting tager meget kortere tid uden børn, så der bliver flittigt streget ud på listen.

Jeg vidste ikke helt hvordan jeg ville have det sådan en dag som i dag, men jeg nyder faktisk sådan en dag uden børn. Jeg glæder mig dog til den dag hvor hele det her delebørn halløj er så vant, at jeg når dertil hvor børnefri betyder at Jeg kan smide mig med strikketøj og en god bog eller tage på café med veninder.

Nu vil jeg videre med min liste. Næste vigtige to-do ting er at rense dreads og få et bad - og DET vil jeg nyde, for tænk, det er røget ind på superluksus- og forkælelseslisten.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

mor bedstemor sagde ...

Håber du rigtig har fået nydt det og gjort noget du ellers ikke kan ,men sådan går det jo ikke altid ,håber også de dejlige børn og deres far har hygget sig,mange knuser til jer alle