torsdag den 29. september 2011

Next stop: Islands Brygge

Så er alt igen pakket ned. 61 flyttekasser hvoraf de 13 er fyldt med legetøj + det som er for stort til kasser :) må konstatere at vi vist ikke kan mangle ret meget (bortset fra møbler?!)...
Lejligheden her i Vanløse vil altid indtage en særlig plads, for det var her livet som "alene"mor tog sin start. Vi har haft det godt her, svært og lært en masse og er så småt ved at finde vores vej i den her familieform.

Vanløse er et dejligt sted med smuk natur, skøn kulturstation og god sushi (nok det Aske kommer til at savne mest) og min søster har netop betroet mig at hun godt kunne bo her (nede ved søen selvfølgelig) men jeg glæder mig til at flytte til Bryggen. Forestiller mig det er mere "by" end herude men mest glæder jeg mig nok bare til at komme i gang med at skabe nogle varige fysiske rammer for mig og mine drenge...

På gensyn Vanløse, vi kommer på besøg og goddag Islands Brygge, glæder mig til at lære dig at kende :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

Vi ses i morgen :0)

søster Birgit sagde ...

ups i dag - den er jo blevet over midnat

connie sagde ...

Dejligt at se jer for sidste gang også i Vanløse. Glæder mig til at gå tur og være sammen med jer også på Bryggen. Mon ikke vi finder et godt sushi sted der.....ellers må vi på cyklen :-)
Kram og kærlige hilsener herfra Helsinge

mor bedstemor sagde ...

Tak for mange dejlige minder der er kommet til samlingen også i Vanløse,lige meget hvor I er ,vil det være dejligt at være sammen ,ønsker det aller bedste for jer kære 3.