lørdag den 1. oktober 2011

Familien på Bryggen :)

Det mærkes virkelig rigtigt det her sted.
Da jeg i torsdags alene cyklede over Langebro, på vej for at hente nøgle til vores nye lejlighed, kunne jeg bare mærke at det her flyt er det helt rigtige. Solen skinnede på vores nye plet, der var liv i gaden på den fede måde og den ene lækre lille biks efter den anden dukkede op på min vej - og sådan har det så været lige siden. Bryggen viser sig bestemt fra sin bedste side i disse sommerdage, men allerede nu kan jeg også se charmen ved sne i gaderne og sterinlys i vinduerne.

Her er virkelig hyggeligt... fed stemning, vandet, gården, legeplads, boldbaner, luft og lys og Jeg kan bare mærke helt ind i kroppen, at vi nok skal få det godt her.
Aske taler allerede om at når han bliver større, så skal han også spille fodbold med hans nye venner, lige på den anden side af gaden (som han ser de store drenge gøre nu) og at han skal bade og have en båd :)
Når jeg lige får fikset noget netforbindelse, skal jeg nok vise billeder inde fra lejligheden også, men ellers kan i jo bare kigge forbi og se...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

mor/ bedstemor sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder,det var så godt, vi var inde i går og se jeres omgivelser,det er også rigtig hyggeligt.Glæder mig til rigtig mange ture i og omkring jeres dejlige bolig.Hvor langt er der til metroen?.Mange knuser til jer kære

connie sagde ...

Kan godt forstå det med at det mærkes rigtigt. Så dejligt et sted i bor.....ja, jeg kunne også godt finde på at flytte ind, måske i nabo lejligheden.
Hils bare Aske og sig at jeg gerne vil have en tur i hans båd :-)

Falkemor sagde ...

Mor; 5 minutter til metro...

Søster; tror faktisk der er en ledig nu, ikke nabo men i gården... har du tjekket? Det ville da være for cool

Stine sagde ...

Så dejligt og sådan et fantastisk lille sted i har fået. Er helt misundelig:)