torsdag den 29. december 2011

BERLIN

I går kom jeg hjem efter to virkelig skønne dage i Berlin i selskab med min søde søster. Vi fik snakket og gået en masse, set og shoppet en masse og hygget en masse.
Virkelig mærkeligt at være afsted uden drengene og derfor ikke have nogen at tage hensyn til. Ingen middagslure, sultne børn eller legepladser der skulle passes ind. Ingen der skyndte på mig når jeg ville prøve et par bukser mere ( hey bare det at prøve bukser?!) det er jo årevis siden jeg har prøvet det sidst, og jeg nød det!
Vildt som jeg har rykket mig som mor til to børn (eller måske det snarere skyldes de givne omstændigheder) men altså Aske var 2 1/2 år før jeg var var fra ham en nat, Toke var knap 2 før jeg rejste udenlands uden ham...

Efter sådan et par dage væk hjemmefra og med tankerne mange andre steder, var det selvfølgelig også rigtig dejligt at komme hjem igen til mine to dejlige drenge <3

1 kommentar:

mor sagde ...

Ser ud til I rigtig har hygget jer