tirsdag den 29. maj 2012

Pinsesolen...

Egentlig burde jeg have haft rig mulighed for at se den der pinsesol danse - og havde jeg styr på hvornår og hvorfor den gør det, har jeg måske i virkeligheden set det, for hverken min eller mine børns pinse er blevet sovet væk. Har dagligt været oppe et sted mellem kl. 4 og 5.30. Heldigvis har vi været på ferie hos søs/moster, så jeg har kunnet få en lur hist og pist.

En pinse med fantastisk vejr, har naturligvis betydet en masse udeleg. Mest i haven i Helsinge, men vi var også en smut i Græsted hos venner og til veterantræf (det sidste kommer ikke til at gentage sig...) samt på besøg hos bedsterne i Hillerød. Vi har spist is, leget, grinet, plasket med vand og bare hygget os :)









Og så har Aske lært at cykle. Det tog ham ca. 200 meter vej og 3½ min. at lære...

3 kommentarer:

bedstemor sagde ...

Sikke meget der er sket ,tak at også vi måtte være en del af jeres pinse

Kim Falk Borup sagde ...

Gode billeder og fantastisk med at Aske har lært at cykle

moster Birgit sagde ...

Wiiiii det ser ud til I har haft en helt igennem fantastisk pinse sammen med bedste moster....

tillykke med at du nu kan cykle Aske, det kommer du til at nyde meget sammen med dine forældre.