tirsdag den 15. maj 2012

Pyha...


Noget siger mig det godt kunne blive en lang dag. Vi har været oppe i 3 timer og lige nu har drengene gang i vandleg. Inden da, har de leget restaurant, med deraf følgende vand og mælk i det meste soveværelset, en eksperimenterende?! leg som resulterede i at hele stuegulvet blev vasket i smoothie/juice/mælk/vand... dertil kommer det sædvanlige virvar af morgenmad, tøj af og på og af igen, legetøj, dyner mm spredt rundt. Det er jo virkelig nogle søde og sjove drenge jeg har, men nogen gange bliver jeg altså lidt træt...
Nu sidder begge drenge i badekarret og jeg har netop hørt Aske sige "årh nu kommer der mere vand for du tisser Toke". Og så sidder de og debatterer hvorvidt et flydende objekt i vandet er en lort eller et stykke croissant - jeg må vist hellere gå ud til dem og komme videre i dagens begivenheder :)

3 kommentarer:

mor sagde ...

Det er da vist godt, du har en friaften ,så du kan få ordnet nogle ting,glæder os til at se jer i morgen

Kim Falk Borup sagde ...

:-) Dejlige drenge vi har

søster Birgit sagde ...

Det lyder bestemt ikke til du keder dig søster - børn er en velsignelse :0)