torsdag den 30. januar 2014

Januar i billeder

Jeg startede året med tanken om, at jeg skulle tage et billede hver dag, for til sidst at have 365 billeder som vidne til "året der gik". Jeg har nu i 30 dage fulgt den tanke og sidder nu og ved ikke helt hvor meget mening det giver.... For det første er det jo helt umuligt at indkapsle en hel dag i et billede (for de fleste dages vedkommende i hvert fald) og for det andet tænker jeg billederne vidner om et helt almindeligt jævnt (kedeligt) liv, som måske ikke er så interessant at kigge på?! Og giver det mening for andre end mig, der ved de fleste billeder trods alt kan koble nogle tanker, stemninger og følelser på billederne?!

På en måde kunne det være meget cool med en billedmosaik for et helt år, eller ikke...?! Jeg tænker lidt videre og i mellemtiden får I lige januar måneds mosaikker - og så kan I måske dele lidt tanker?!

1 kommentar:

Mor sagde ...

Hvor er det hyggeligt tusind tak for det