lørdag den 11. januar 2014

Mit hjem

Snakkede med en skøn veninde i går, om skøre (og søde) bedsteforældre der fylder deres hjem med portrætter af børnebørnene, tegninger børnebørnene har lavet, ting børnebørnene har kreeret (ikke altid med den største succes) - alt sammen af større eller mindre skønhed... Ja det sad vi så og morede os lidt over, og snakkede om vigtigheden af at holde fast i egne interesser og "stil".
Jeg har længe været træt af lejlighedens indretning og i dag har jeg så været alene hjemme, for første gang i lang tid, så NU skulle der ske noget. Jeg har brugt hele dagen på at rydde op, flytte rundt, sortere og "indrette". Nu sidder jeg så endelig ned (helt smadret i ryg og ben) og skuer ud over lejligheden, blot for at konstatere at jeg allerede er blevet som de der skøre bedsteforældre - tilsat legetøj nok til at kunne holde en butik kørende et par år :)



4 kommentarer:

Kim Falk Borup sagde ...

Hold da, hvor er det flot. Tror at drengene bliver meget overrasket og glade for den nye indretning. Glæder mig til at se det i morgen.
Du har fortjent en pause på sofaen med benene oppe

mor sagde ...

Hvor er det blevet godt,er inde på pc ,og der kan jeg bedre se detaljerne,virker som I har fået mere plads,hvor er du god knus

søster Birgit sagde ...

du er så sej søster - tænker at du har den indretning som passer lige for jer :)
knus

Vanilla sagde ...

Nøj, du har lavet fint!!! Du kommer bare her en anden weekend du har fri og siger hvad jeg skal gøre her. Skal nok selv bakse.. ;-)