onsdag den 12. november 2008

En lang lang arbejdsdag

Jeg gik ud af døren kl. 7.40 i morges og trådte ind af den igen 18.05 Listede ud i køkkenet og så mine to dejlige drenge stå i køkkenet og samtale mens der blev lavet (og spist) klatkager. Jeg nåede lige at kaste lidt mad indenbords inden jeg skulle ud af døren igen og her havde Kim og jeg forberedt os på at Aske ville få en lettere nedsmeltning, men han sagde bare "hej hej" da jeg igen stod med jakken på, på vej ud af døren. Heldigvis var jeg hurtig hjemme igen og denne gang fandt jeg dem ude på badeværelset, i færd med at bade, lege med dyr og sprøjte med vand så badeværelset sejlede.
Det har været en lang arbejdsdag for mig og desværre har jeg udsigt til nogle flere af den slags de næste uger. Jeg savner dem vanvittigt når jeg er afsted, men det hjælper heldigvis lidt at jeg kan se de hygger sig fint uden mig. Nu vil jeg snart smutte ind og ligge mig ved siden af min lille dreng, snuse lidt til hans hår og tage hans lille hånd i min og forhåbentlig få en god nats søvn, inden arbejdet kalder igen i morgen. Godnat!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Søster
Kender det med lange arbejdsdage - jo mere kommer man til at nyde at komme hjem og bare "være"!
God dag til dig og drengene.
kh Connie

Anonym sagde ...

Hej med jer .Atter hjemme efter nogle dejlige oplevelser på Bornholm,også skønt at hører fra jer knus mor

Falkemor sagde ...

Hey de damer - kig lige til højre. Der er kommet ny ting på bloggen hvor i kan tilmelde jer som faste læsere (hvilket I 2 i hvert fald må betragtes som værende ;o)
Dani

Anonym sagde ...

hej, det er da super at din lille dreng klarede at du forlod dem igen, ja som Connie skriver så er det med de lange dage også et tema her i huset for tiden.
hav en fortsat god uge, det er snart weekend ;-)

ps. jeg har prøvet at være inde på det nye, men har ikke lige fundet ud af det endnu

connie sagde ...

Halløj med jer
Ja, jeg har jo altid været "fast læser" men nu er jeg også registreret som dette. Så nu må vi se om det kommer til at føles anderledes?!
kh Connie

Emmy sagde ...

dette er en test