onsdag den 5. november 2008

Så er jeg i gang med mit 33. år

Jeg havde fødselsdag i går, og sikke en dejlig dag det var... Aske og jeg sov længe og trissede rundt og legede indtil der kom lidt gæster ved 10 tiden. Hyggelig formiddag med snak, leg, og lækre mor/kvindegaver ;o)

Aske og jeg fik en middagslur inden Kim kom hjem og så fik jeg flere gaver (super fed cykelhjelm og et forklæde)... Efter lidt leg og snak, gik vi alle tre en tur i støvregnen. Det kan godt være Frederikssundsvej ikke er verdens mest spændende sted at slentre, men når man følges med dem man elsker, gør det ingen verdens ting. Inden vi vendte snuden hjemad, gik vi på tyrkisk restaurent, og købte noget mad med hjem. Hjem og spise og så var der dans i stuen. Det var en rigtig dejlig og super hyggelig dag med masser forkælelse.

(tjek lige et gaveorgie jeg befinder mig i på billedet....)

Sandelig om ikke Kim kom med endnu en gave i dag... En spritny Anna Storch vikle - wauw den er lækker!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja endnu en gang tak,det var en skøn oplevelse,kan godt forstå min mor synes det var hyggeligt,når hun var med.Også tak for billederne her knus mor

Hanne sagde ...

Det lyder jo som en ganske dejlig fødselsdag du havde der. Tak for sidst.
Hanne